Actualidad

Olga Ballester: ‘Con 122 barracones, esta legislatura dista mucho de ser lo que nos vendió el Pacte que iba a ser la legislatura de la educación pública de calidad’

por csbaleares — 7 septiembre 2017 @ 16:57
Comparte

La diputada de Cs Baleares, Olga Ballester, pide al conseller Martí March que ‘deje de mostrarse sorprendido año tras año de la llegada de escolares y empiece a poner soluciones reales’

Palma de Mallorca, jueves 7 de septiembre. La diputada de Ciudadanos (Cs) en el Parlament Balear, Olga Ballester, ha criticado el aumento de aula prefabricadas en los centros educativos de las islas. “Con ciento veintidós barracones en los centros escolares, esta legislatura dista mucho de ser lo que nos vendió el Pacte que iba a ser la legislatura de la educación pública de calidad”, ha manifestado Ballester.

“Nos gustaría que el conseller Martí March dejara de mostrarse sorprendido año tras año de la llegada de escolares y empezara a poner soluciones reales de una vez por todas y a agilizar e invertir acorde con nuestra realidad educativa”, ha afirmado Ballester, tras remarcar que este inicio de curso hay dieciséis aulas de este tipo más que en el curso pasado y treinta más que en 2015.

Ballester ha mostrado su “incredulidad absoluta” hacia la promesa del conseller de que en 2019 habrá eliminado el 70% de los barracones. “Lo cierto es que en dos años y medio de legislatura ha habido un aumento de treinta barracones e incluso se están construyendo colegios a base de estos. Se le acumula el trabajo para ese anhelado 2019”, ha señalado.

Ballester ha calificado de “incomprensible” que “tengamos un conseller que tras más de la mitad de la legislatura siga hablando de los futuros proyectos para la eliminación de barracones y de la pésima herencia recibida”. “¿Cuándo tiene pensado el conseller empezar a gestionar el presente con previsión y rigor y alejarse de la improvisación?”, ha preguntado la diputada.

———–

Sa diputada de Cs Balears, Olga Ballester, demana an es conseller Martí March que ‘deixi de mostrar-se sorprès any rere any de s’arribada d’escolars i comenci a posar solucions reals’

Palma de Mallorca, dijous 7 de setembre. Sa diputada de Ciutadans (Cs) en es Parlament Balear, Olga Ballester, ha criticat s’augment d’aules prefabricades en es centres educatius de ses Illes. “Amb cent vint i dos barracons en es centres escolars, aquesta legislatura dista molt de ser lo que mos va vendre es Pacte que seria sa legislatura de s’educació pública de qualitat”, ha manifestat Ballester.

“Mos agradaria que es conseller Martí Marc deixàs de mostrar-se sorprès any rere any de s’arribada d’escolars i començàs a posar solucions reals d’una vegada per sempre i a agilisar i invertir d’acord amb sa nostra realitat educativa”, ha afirmat Ballester després de remarcar que aquest inici de curs hi ha setze aules d’aquest tipo més que es curs passat i trenta més que el 2015.

Ballester ha mostrat sa seva “incredulitat absoluta” respecte a sa promesa des conseller que el 2019 haurà eliminat es 70% des barracons. “Sa veritat és que en dos anys i mig de legislatura hi ha hagut un augment de trenta barracons i inclús s’estan construint col·legis amb aquest recurs .Se li acumula sa feina per aquest anhelat 2019”, ha assenyalat.

Ballester ha qualificat de “incomprensible” que “tenguem un conseller que després de més de la mitat de sa legislatura seguesqui xerrant des futurs projectes per s’eliminació de barracons i de sa pèssima herència rebuda”. “¿Quan té pensat es conseller començar a gestionar es present amb previsió i rigor i allunyar-se de s’improvisació?”, ha demanat sa diputada.

Volver a ACTUALIDAD